vineri, 5 octombrie 2007

Trafic greu...


nu stiu ce sa fac... as lasa masina de serviciu la serviciu... mda... doar de aia se cheama "de serviciu". n-as mai lua-o acasa. o incui langa sediu si plec cu metroul. dar daca nu gasesc loc langa sediu... ma rog... nu pateste nimic, e asigurata, la o adica. m-am saturat sa stau, la propriu, 2 ore in trafic. m-am saturat de conducatori auto care intra in intersectii desi este evident ca nu trec de ele. si raman acolo, pe verdele celor din dreapta. ii claxonezi si ei iti arata obrazul. ba, mai mult, dau geamul jos si striga la tine "de ce pula mea claxonezi, ma, ca fraieru', crezi ca daca claxonezi treci mai repede? unde sa ma duc, nu vezi ca e blocata intersectia?". da, intr-adevar, e blocata pentru ca ai iesit tu in ea fara sa te gandesti ca ramai in mijlocul ei... ca prostul...dar, pana mea, ai bmw tunat, ai q7 alb, ai mercedes si lant de aur la gat. ce-ti mai trebuie bun simt. nu mai e trendy sa ai bun simt! m-am saturat de militieni care incurca intersectii ca cea de la lujerului, realizeaza ca nu mai fac fata si pleaca miseleste spre motocicleta, se urca pe ea si dispar. "lasa, ca se descurca ei... ". m-am saturat de conducatorii auto bolnavi de hipercorectitudine... de exemplu, se apropie de semafor. nu este intersectie, doar un semafor "de trecere" ca cele din militari. culoarea se schimba din verde in galben EXACT in momentul in care ei ajung in dreptul stalpului. tu, ca romanu, mergi cu 60 in spatele lui la 3 metri, si el, care vorbeste la telefon cu stanga si fumeaza cu dreapta, trage frate o frana de aia de intoarce capete pe trotuar, lasand dare pana la mijlocul trecerii de pietoni. tu franezi "blana", faci o eschiva, daca mai apuci si ai unde, ala din spatele tau e in vrie, ca nu se astepta sa te opresti la 3 metri de semafor, ajungi langa hipercorectul din fata ta, dai geamul jos si injuri. ea, fireste, este o ea, arunca tigara pe jos pe geam, si raspunde senina "altadata sa pastrezi distanta, asa cum ai invatat in scoala!"...pfoooaaa... are dreptate, asa e, dar s-ar putea ca maine, in locul meu, sa fie un FH480 de la volvo, cu 42 de tone de piatra in el... asa ca draga mea, daca se face galben in clipa in care treci pe langa semafor, go for it, gibt es gas, calc-o. legea zice ca poti trece "daca nu poti opri in siguranta". aaa, puteai opri in siguranta.... ok, parerea ta, caci ala de isi pune numar de germania cu numele lui, DOREL, pe geamul FH-ului are alta optica...... asa ca las masina la birou si merg cu metroul. succes. adevarul e ca m-am cam saturat de romania. tu nu? hai, drumuri bune, colega!

Niciun comentariu: